Dansläger dag 4

Hey! Lite sen uppdatering men kom på det alldeles nyss så here we go..
Adrian kunde inte komma idag men jag hade kul på träningen, det var mycket jobbigare än igår. Efter åkte jag och min syster hem. Har bara varit hemma resten av kvällen, duschat och så.. Just nu pratar jag med min bebis men ska sova nu för kl 9 måste jag upp för vår träning börjar 11 eftersom uppvisningen börjar 13. Kolo, Shamsa och Angela kommer och kollar också! =) Men nu ska jag lägga mig, är helt slut och lite eftersom jag har tagit smärtstillande mot huvudet, gör bara mer och mer ont för varje dag som går. Ska till läkaren nästa vecka tror jag.

På kvällen/eftermiddagen ska jag vara med Shamsa och senare ska jag träffa DANNIIIIIIIIIIIIS :D Men vi hörs. Sov så gott =)

Btw, grattis till Cissi som fyller fjortis. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0