Dansläger dag 5

Hello! =)
Idag åkte jag, Adrian, Angela, Kolo, Shamsa och min syster till fryshuset. Jag, Adrian och Angela uppträdde med några andra i house, det gick ganska bra faktiskt. Eller det måste ha gått bra eftersom jag fick jättebra respons efteråt. =) Vi stannade kvar en stund och sedan så åkte jag, Angela och Adrian hem. Eller Angela skulle pierca sig så jag och A åkte ensamma. När jag hade ätit och så gick jag ut och mötte Shamsa, vi gick till nyboda dit Angela, Kolo, Lollo, Hanna B, Patricia, Varissa, Rodde och Erick kom. Det var roligt faktiskt. Sedan skulle nästan alla gå men jag pratade en stund med Lollo och HB innan jag och Shamsa gick och mötte Najib och Akim. Sedan gick jag hem och har inte gjort så mycket faktiskt. Mest tagit det lugnt, ätit choklad, hehe.

Imorgon ska jag åka till Gubbängen för att kolla på Eken cup där Nadja, Samme, Kevin och Moas lillebror spelar. Moa möter upp mig så jag inte går vilse, hehe. Är där hela dagen och på kvällen ska jag först träffa Dannis och Karima (kanske) och sedan vara med Aline. Så det är väl morgondagens planer. Vi får se helt enkelt. Hoppas på att kunna gå i shorts imorgon. =)

Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0