FAN VAD LIVET LEKER! :D

SHOOOOOOOOOOO! :D:D
HEHEHEHEHEHH :D Jag är fett glad hehehe woooohohhohoo. :D
Asså livet är så jävla underbart för tillfället. :D Bara för att jag sa så kommer det vända imorgon. *Peppar peppar ta i trä* Men iallafall, tänkte berätta om dagen as usual. :D

Som vanligt så åkte jag till stan, med Ronja. =) Vi åt, gick runt, köpte vp och allt tillbehör, sedan åkte gick timmarna hejvilt så vi åkte till Tyresö och hämtade vatten och folie + tändare, sedan gick vi till ett ställe och satt där.. Det kändes som att vi var med på tv fan, 4 snorungar satt och iakttog oss heeeela tiden. Ronja var fett tung på att fixa kol men sen så blev det knas. Men det var så jävla gott, vi rökte upp 10 kolbitar! :O Det var vindruvesmak, jättegott. =) Sedan så var vi hungriga igen (vi hade inget att göra rättare sagt) så vi taggade till donken och åt plusmeny, haha. Sedan beställde vi muffins också, Ronja doooooooog av garv när jag fick min, haha.. ;) Men vi satt och asgarvade åt allting, sedan hade vi ätit upp och båda typ var proppmätta men jag ville ha klubba så vi köpte det sedan gick vi till vallen där Ronjas bror var, fett skön haha! ;) Vi chillade där lite ya know, sedan tog vi en liten promenad och pratade och sedan gick vi båda hem. Nu är jag iallafall hemma och är mätt så jag orkar inte röra mig någonstans. (A)

Imorgon ska jag och Ronja till stan (vad ovanligt -.-) och kolla på bio, gå runt och så. Sedan ska vi typ bada och röka vp. Vi får se vart kvällen tar oss. ;) Men vi hörssssssssssssss.

Grattis till Karima och Yasemin som fyller år idag förresten. =) Hoppas ni båda har haft/har en bra dag. =) Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0