Frida som kan och Frida som inte kan

Shooooo! :D
Egentligen skulle jag och Ronja göra en massa saker idag, t.ex. åka till Solna, men min syster tvingade med mig till frysen så jag åkte med dit men efter ett tag så orkade jag inte vara kvar så jag åkte hem och då kommer jag på att nycklarna låg i Annies väska så jag luffade i min port och bestämde att åka till stan med Dannis, så jag mötte henne och vi gick till bussen, åkte till gullmars och chillade där sedan åkte vi vidare till stan. Vi gick mest runt och chillade bara. Efter ett tag så åkte vi tillbaka till Tyresö. När vi båda hade ätit så kom D till min port och vi gick runt lite, sedan joinade Ibo oss. Sen så kom det och gick folk lite hur som helst. Jag och D frös så vi gick in i centrum och blev inlåsta där, tack så mycket!!! Jag la mig mitt i centrum och ba ''det händer bara en gång'', sedan ringde vi till Nicklas som ringde till polisen och då ringde polisen Dannis så att vi skulle få komma ut, vi fick kriga för att komma ut. -.-'' Då träffade vi Karima, Nicklas och Jonas, chillade vid kyrkan. Sedan gick N och J så vi andra gick och chillade. Men nu är jag hemma iallafall och äter popcorn, heehehe (a)

Imorgon så ska jag sova ut och sen ska jag och Dannis åka till stan och äta glaaaaaaaass :D På kvällen måste måste måste jag träffa Ronja, så det är väl planerna för morgondagen.

Så rätt Dannis, ''Guys have no idea how long something they said can stay in a girl's mind''.

C YAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0