Friterad choklad

Hejhej.
Jag solade på balkongen istället för att gå någonstans, riktigt varmt. Sedan gick jag ut och träffade Samme och Gabbi, vi gick runt och jag hade skönaste skrattattacken, hehe. Vi hade vattenkrig och så, efter ett tag så gick vi alla hem och åt. Sedan mötte jag Dannis och Karima, Tiara var också där men hon gick nästan direkt. Dom spottade extremt mycket, blä. Vi gjorde inte så mycket, K gick efter en stund också. Då gick jag och D till stimmet och spelade fotboll, haha vi garvade riktigt mycket. Min älskade tvillingssyster som kan få mig att le för minsta lilla. Men det var riktigt roligt iallafall, sen hände lite saker så mitt humör var inte det bästa... Men på vägen så träffade vi Varissa, Samme och Gabbi, så vi gick med dom, typ. Sen gick jag hem och har precis pratat med pappa, nu är det klart, Dannis åker med mig till Gotland den 10e eller 9e juli. :D YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH!

Imorgon ska jag och Gabbi till eriksdals utomhusbadet, sedan på kvällen ska jag och Ronjaponja till stan. Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0