He might be mr. Right

Hejhej. :)
Min älskade syster ringde och väckte mig imorse och sa att jag skulle möta henne men jag orkade inte, haha. När hon kom hem så låg vi i varsin soffa och såg på film och åt chips med dipp, haha. (a) Efter ett tag somnade hon och då orkade inte jag kolla längre så jag pratade med Rodrigo istället. Jag har bara varit hemma idag och tagit det lugnt med andra ord. ;) Skönt det också faktiskt.

Nu på kvällen housade jag i 25 min non stop, det tog på krafterna och energin. Herregud vad jobbigt det var, haha. Har utvecklats inom freestyle kom jag på också under tiden jag dansade.

Imorgon ska jag träffade Cassie, eller vi ska handla ben & jerry's och gå hit till mig och kolla på film, prata, skratta och sånt som jag har saknat att göra med henne.

Nu ska jag duscha och sen vet jag inte, prata med R säkert, haha, pratar flera timmar i sträck med honom. ;) Men nu ska jag duscha, pusspuss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0