Hjärnskakning, kuuul!

Det var såhär, jag skulle duscha. Jag hade med mig datorn för att kunna lyssna på musik (musiken på min mobil är så dålig) så när jag duschade och skulle byta låt så ställde jag mig upp och kände hur hela rummet började snurra och mitt huvud blev snurrigt och sen minns jag inte mer. Allt är svart. När jag ''vaknar'' så sitter jag och mitt huvud gör så jävla ont (ursäkta ordspråket) och frustrationen startar när jag inte kommer på vad som hände. Antagligen så svimmade jag och slog i mitt huvud riktigt rejält eftersom min syster som spelade musik med jättehög volym på sitt rum hörde smällen, och mamma också. Så jag satt med tårar i ögonen i 3 min kanske och var helt panikslagen innan jag kunde prata igen. Fick sitta med is mot pannan ett långt tag för att jag skulle kunna stå upp. Så nu vågar jag inte ställa mig upp utan att hålla i mig någonstans. Har en lätt hjärnskakning, men det hindrar mig verkligen inte från att dansa i en vecka som börjar imorgon. Anledningen till varför jag alltid blir snurrig när jag ska ställa mig upp kan också bero på att jag både äter och dricker alldeles för lite (jag som tycker att jag äter som en svulten häst, hehe).

Idag har jag bara varit hemma, vädret har inte varit det bästa så mina och Cassies planer blev inte av. Vaknade dessutom 13:30 så har inte hunnit göra så mycket. Har bara suttit vid datorn, som vanligt nuförtiden när jag har utegångsförbud, och lyssnat på musik. Har även pratat med lite blandat folk, vissa fick mig att må dåligt och andra var helt konstiga. Nej, nu börjar mitt huvud göra så fruktansvärt ont igen så jag ska sätta på någon film och försöka sova i tid för en gångs skull eftersom jag har en vecka med dans som väntar. =) Adrian joinar mig så jag är inte ensam iallafall. Men vi hörs antagligen imorgon. Ta hand om er och ni som har fint väder på dagarna, njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0