I can see through my heartbeat

Hej! =)
I vanliga fall så brukar bilresan hit ta ca 2 timmar, idag tog den nästan 3 timmar. Långa bilköer, vi stod still i kanske 5 min sedan fick man köra ca 10 m för då blev det stopp igen, annoying. Och jag som försökte sova kunde inte somna, så mitt humör blev lite nedåt. Men efter 2 timmar kom vi fram till någon plats där det fanns mataffärer, restauranger osv och jag ville ha energidricka så jag skulle bli pigg men då fanns det inte, då blev jag ännu mer frustrerad. Inte ens choklad var gott i den stunden, allt jag ville var att sova. Men till slut så kom vi fram och det var en massa massa folk, flera hundra personer, där vi skulle vara. Efter ett tag orkade vi inte vara kvar så vi åkte hem hit och nu så sitter vi lite utspridda, mamma och min låtsaspappa sitter ute i solen och min halvbror sitter på sitt rum och jag ligger i soffan, haha. :)

Om någon timme så ska vi röra oss mot min låtsaspappas syster + hennes man + alla, där blir det 5-kamp och massa mat. Antingen sover jag där (de bor i värsta villan, lyx!) eller så går jag hit på natten. =) Vi får se vad jag orkar och hur det blir alltihopa.

For the first time in my life I know for sure that I'm in love.

Glad midsommar allihopa, hoppas alla får en riktigt lyckad sommarkväll. =)
Nu vet jag vad jag ska göra innan jag byter om och börjar fixa mig inför kvällen, jag ska gå till vår brygga och bada! Det är helt galet varmt här så det är skönare att ligga i soffan för det är svalt härinne jämfört med att sitta utanför. Ska försöka tvinga med min halvbror. ;)

Det blev lite mycket text nu, status till den som orkade läsa allt! Nej men ta hand om er. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0