I-landsproblem, vanligt för många.

Hejhej igen.. Jag har i-landsproblem, som de flesta har. Vad ska jag ha på mig? Shorts med ett linne och en kofta? Det kanske blir för kallt på kvällen + myggorna är dumma, hehe. Men tights och något kanske? Men det är så vanligt.. Jag kom på nu! Jag har på mig det jag har nu, skolavslutningskläderna + blåa gladiatorskor och så tar jag med mig tights och något varmare sen om det är kallt mot kvällen/natten. =) Smart jag är ibland. Men vi ska åka om ett tag så måste nog fixa lite nu innan vi åker. Imorgon fyller mamma år också. Om det blir fint väder ska vi vara på bryggan hela dagen och åka båt och sånt roligt som man brukar göra på sommaren. =) Vi hörs imorgon troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0