Importer, O to the M to the G ;)

Hello!
Börjar med att berätta om hela dagen..
Jag, Kolo och Ronja åkte till stan, eller jag och Kolo mötte upp Ronja i stan, vi var fett flummiga. Haha. Åt, kollade runt, sen så åt vi brownie med glaaaass, så jävla gott! :D Sen så kom några importer till oss, haha. Men efter ett tag åkte vi tillbaka till Tyresö, alla drog hem. Sedan mötte jag Ronja i centrum och vi köpte choklad + läsk och sen så åkte vi tillbaka till stan igen och träffade alla importer. Vi chillade mest i hötorget och plattan. Sedan åkte vi tbana och Ronja typ dog av garv så fort dom sa något, människan asså! ;) Men jag och Ronja åkte tillbaka till Tyresö efter att vi hade sagt hejdå till dom, sedan gick jag hem. Orkade inte vara ute, för första gången! Nej men mitt huvud gjorde ont så jag gick hem.

Imorgon ska jag träffa Rodrigo, på kvällen ska jag möta Ronja någonstans så kanske vi ska träffa dom där killarna eller så chillar vi i Tyresö bara. Vi får se helt enkelt.

This is it går på tvn just nu men jag orkar inte röra mig till sängen för att kolla, haha. Orkar inte flytta datorn heller.

Jag har fått 4 sms under tiden jag har skrivit det här, från en och samma person. -.-'' Intresseklubben antecknar, hell yeah! :D

Jag säger det igen, varför stirrar så jävla många killar när man har pojkvän? Skaffa en tv hemma. -.-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0