Inte utan dig

Du gör som du vill, allt jag kan göra är att stötta dig och försöka få dig att stanna kvar. Du förtjänar inte all den här skiten. Du är värd det bästa. Om inte du finns kvar, vem ska då rätta mig när jag har fel, vem ska då säga att jag är osmart och skratta åt mig när jag ser något konstigt? Vem ska då stå på min sida och säga ''vi gör det här tillsammans''? Nej, det finns inte.. Det går inte... Det fungerar inte så... Nej nej nej, det ska inte bli så, det får inte bli så. Om du väljer att försvinna, då gör jag också det. Det skulle inte ha varit det du ville men vad skulle göra livet värt att leva om du inte fanns vid min sida? Jag kan göra vad som helst, bara du stannar kvar. Igår när jag var som gladast så tänkte jag inte något på nästa gång jag skulle gråta, det hände mycket dåligt igår också men ändå var jag lika glad men när det kom till ''det'' så kunde jag inte hålla tårarna tillbaka... Det gjorde så jävla ont, så sjukt jävla mega extremt oerhärt fruktansvärt helvetes ont. Men bara du stannar kvar, jag ber dig...

Ett liv utan dig skulle inte vara något liv, det skulle vara ett helvete utan solsken. Nej, jag tänker inte vara något ''emo'' nu men jag lovar dig, vill du inte fortsätta vara stark så kan jag vara stark för oss båda men om det inte räcker, då gör jag samma val som dig... Inte utan dig. Aldrig. Du vet vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0