Jag? Mupp? VA? Nej, tror inte det va, Gabbi. :D

Godmorgon. :D
Jag skulle egentligen ringa och väcka Gabbi med hårdrock kl 11 men istället var det hon som fick ringa och väcka mig nästan en timme senare efter att ha terrorbombat min mobil med sms och med samtal, haha. Men jag ska till henne snart för att fixa mig det sista där, men först måste jag äta, duscha, städa mitt rum (-.-'') och hitta kläder. Vi åker till stan vid 14-tiden, när vi är klara rättare sagt. Idag är det biopremiär för Eclipse (3e filmen i Twilight-serien) men jag ska inte se den idag, jag vet inte ens om jag vill se den för jag kollar hellre på dansfilmerna som har kommit ut/är på väg.

Men nu måste jag äta upp och duscha och allt annat, men vi hörs ikväll någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0