Jag slipper springa för mina ord knockar dig

H to the E to the Y.
Idag blev jag väckt av min kära (host) storasyster som tvingade med mig till fryshuset, där tittade jag på när några tjejer dansade house (jag orkade inte vara med den här veckan, kör nästa istället!) sedan hade dom uppvisning som jag också kollade på, efter det åkte jag och min syster till alby. Vi solade bara, jag ville bada men eftersom min syster inte ville så badade inte jag heller. Var där i några timmar, sedan åkte vi till centrum och träffade mamma. Vi åt, sedan åkte jag och Ännnnnie till stan och gick runt snabbt innan det stängde, då åkte jag hem och mötte Dannis. Vi gjorde inte så mycket, sedan gick jag hem och har duschat och så. Pratar med en massa folk på msn också, har aldrig pratat med såhär många på en och samma gång. Haha..

Men jag har soleld nu på näsan, det svider haha. Men imorgon åker jag till Norrköping och stannar där till söndag eller måndag. Vi hörs när vi hörs, c ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0