Kung utan krona

Hello!
Jag och Ronja åkte till alby och där träffade vi en massa folk, orkar inte skriva upp alla namn, men vi var mest med Ibo och hans kusin Kevin. Men jag var typ inte på land något alls, jag badade flera timmar i sträck med Mano och massa småungar. Sen mötte jag och Ibo Dannis så hon joinade oss, woho. Jag ringde Gabbi (som kommit tillbaka till Suecia igen, woooho!) och snackade med henne en massa och Aline lite. Låg i gräset där massa randoms hade yoga-träning och skrattade, haha. Helt lonely. Sen när klockan blev typ 21 så gick (GICK!!!!!!!!) jag, Dannis och Ronja till centrum där vi skiljdes åt. Eller jag och Dannis gick till mig och Ronja gick hem. Jag duschade och åt, sen så gick vi ut och handlade lite, efter ett tag följde jag henne till hennes port och då träffade jag Gabbi och Yadasht. Gabbi hoppade på mig och vi skrek så mycket så Y sa ''eh, var lite tystare tack'' haha. Sen så gick han så vi gick och snackade fett mycket, fan vad jag har saknat henne! På vägen träffade vi Sammy, Varissa och Victor om ni ville veta, hehe.. Sen satt vi på våran plats och snackade ännu mer, då kom Sofia och 3 andra randomtjejer. Sen gick dom. När klockan blev 23:30 började vi röra oss, kom hem typ tio i.

Nu äter jag jordgubbar med chokladsås, hehehe.... :D Imorgon ska jag och Ronja till alby, sen drar jag och Gabbi till stan efter det så ska vi ta kvällsdopp och sen så får vi se. C YAAAAAAAA DUDES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0