Meningen ''jag älskar dig'' blir det sista du hör

Hej! =)
Jag och min halvbror har skrattat så galet mycket hela kvällen, haha. Samma humor = tumme upp. Vi åt en massa god mat och efter desserten så gick många ner till bryggan för jag och Mats (min låtsaspappa) ville bada, så vi badade och det var jättevarmt! =) Sedan satt vi en timme på bryggan och solade i kvällssolen. Jag och min halvbror satt och såg på kanalen E! och vi skrattade så mycket åt alla möjliga saker som var lite överdrivet, hehe. Men sedan kom jag iallafall hem hit och har inte gjort så mycket, såg det sista av matchen mellan Spanien och Chile.

Nu är det 26e juni = mamma fyller år, grattis på födelsedagen! :)

Julia, du är starkare än vad du själv tror, du har gått igenom så mycket jobbigt under en lång tid, men du har aldrig gett upp och det beundrar jag. Ge inte upp nu heller, du vet vad jag menar. Håll ut, tveka aldrig på dig själv, speciellt din uthållighet och styrka, du är så bra på alla möjliga sätt. Jag är inte den enda som vet det. Försök se allt positivt, det vinner du på i längden.

Men nu ska jag fortsätta prata med SAAAAAAAAAAAAAAARA på msn, haha. (A) Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0