Nadjiiiiiiiiii

Hello! Kom precis hem. Jag och Nadja har gått runt hela tiden, haha. Det var som sagt skolavslutning idag, känns inte som sommarlov men det kommer kännas som det ikväll hoppas jag. På morgonen gick jag och Nadja till Gabbi där också Emma var. Vi fixade oss och gick till skolan. Det var uppträdanden och lite prat i klassrummet innan vi kunde springa ut och ropa ''SOMMARLOOOOOOOOV'' haha! Kommer sakna min klass som alltid får skäll utav lärarna och klagomål. ;)

But, school's out now! :D Let's celebrate!

Snart ska jag möta Nadja igen, vi ska handla och så inför kvällen. Vi ska grilla och chilla galet. Vi ska också träffa Viktor, Nicklas, Adam, Patrik och några som jag inte känner senare ikväll. Men det kommer en lyckad kväll! Ganska roligt att ''fira'' sommarlovet med några från klassen och folk från parallellklasserna och några man aldrig träffat. Får hoppas på det bästa!

Eftersom jag är glad för att det är sommarlov bjuder jag på 2 bilder. :D
Haha eller inte, men nu ska jag packa ner filtar och grejer. C YAAAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0