NO BEHAVIOURRRRRRR :D

Idag har jag varit i skolan, försov mig, Gabbi kom till mig iallafall och vi gick sen tillsammans. På IUP:n hann jag äntligen måla klart min kära växtpress. Finally! Efter det gick jag och Cassie och mötte Nadja, hennes mamma är rolig, hahaha :D Efter det hade vi so, jag och Nadja satt ute på en bänk när vi slutat och pluggade lite, då kom Elina, Aline, Gabbi och Emma. Men jag och Aline gick iallafall till Anja då och fortsatte fixa våra växtpressar. Efter skolan så gick jag och Aline tillsammans, omg vad jag skrattade! :D HAHAH! NO BEHAVIOURRRR :D Ska iallafall träffa Aline snart igen, ska bara äta lite och så innan. Sitter på balkongen och lyssnar på musik, det är riktigt varmt. Känns lite som åskluft, men vi hörs någon gång. Imorgon är det förresten sista dagen för oss med lektioner, sen är det lagdagar. ;)

SEE YAAAAAAA :D

Och förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0