Riktigt lyckad dag igår

Hello! Några dagar sedan jag skrev här sist, men har faktiskt glömt bort det helt och hållet.
Igår var det skola, efter så gick jag och Gabbi och köpte klubbor, haha. Sedan mötte jag Dannis, hon lämnade hennes saker och sen skulle vi gå en promenad och då frågar några om vi ville åka med på deras studentflak så då gjorde vi det, haha. Det var riktigt roligt! Vi blev nersprutade med öl och efter det stank vi som jag vet inte vad. Sen gick vi runt lite här och där, sen gick vi båda hem och åt sen kom D till min port så vi gick till stimmet, lyssnade på musik, tog det lugnt. :) Sen träffade vi Nicklas, Jonas och Adam. Efter några timmar såg vi Edessa och Olly så vi pratade lite med dom, sen gick vi. Jag gick hem, sen träffade jag Dannis igen vid 22:30, gick till stimmet och träffade Sammy, Lollo och Ibo. Cissi och Hanna kom efter en stund. Kom hem lite efter tolv. Riktigt lyckad dag + kväll iallafall! =)

Idag ska jag träffa Gabbi, men nu orkar jag inte skriva mer för tillfället. Har huvudvärk, men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0