Ronja och Patricia

Hejhej! =)
Idag har jag varit i alby med Ronja och Patricia, vi var med en massa andra vänner också, riktigt roligt. =) Efter några timmar gick jag och Ronja mot bussen, vi satt och pratade med Lollo + hennes familj och Sammy medan vi väntade. Sedan åkte jag hem, Ronja med. Sedan gick jag till Patricia och hämtade henne, vi träffade Ronja och vi har inte gjort så mycket, var en kort stund med Karima och Dannis, sen gick dom och vi med, sen så kom Dannis tillbaka, efter ett tag gick jag och D. Men nu är jag hemma iallafall och ska inte göra så mycket. Vet inte om jag ska dansa eller inte imorgon, orkar inte. Hehe.. Får se vad som händer. Hur som haver, jag Patricia och Ronja ska till alby någon gång tidigt på eftermiddagen och bada + sola. På kvällen blir det nog stan. Vi får se! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0