Skön dag med U.T.K

Hejhej! Är på ganska bra humör för tillfället även fast det blev lite problem när jag och Moa kom tillbaka till Tyresö. Men men, 12:28 tog jag bussen ifrån centrum till Gubbängen och mötte Moa där. Vi var på Eken cupen och kollade på alla som spelade, hennes lillebror bland annat. Vi lekte med Tindra också, världens gulligaste bebiiiiis! Mulattbebiiiis, ååh jag dog. Så söt! Vi hade även lite heart-to-heart-talk med Tindras mamma. =) Riktigt skönt. Sedan åkte jag och Moa och mötte upp min syster, vi åkte till stan. Åt, gick runt lite och sen såg vi vår blivande drottning och Daniel, det var mäktigt med massa hästar faktiskt. =) Men jag gillar fortfarande inte bröllopet, hehe. Sedan åkte min syster så det var bara jag och M kvar. Vi skaffade oss förlovningsringar, vi firade 1 år i förrigår. =) Sedan åkte vi tillbaka till Tyresö, önskar att vi hade stannat kvar längre för det var så skönt att komma bort ifrån alla här ett tag. Men men, nu på kvällen ska jag antingen träffa Aline eller Moa, vi får se helt enkelt. Men vi hörs senare! Ha en trevlig lördagskväll allihopa. :)

Och förresten, alla killar som tittade på mig idag, jag har en kille okej? Ni behöver inte ge mig dom där blickarna, alla fattar. -.- Hitta någon annan. =) Jag och Moa irriterar oss på killar som tittar på oss, speciellt när de verkligen ger oss sån där ''ouuff katt''-blick. Haha. Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0