Sommarlov, dag 1

Hello!
Gick ut och mötte Dannis förut, vi gick runt lite, vi båda var helt döda. Vi träffade tvillingarna, Ibo, Lollo och Cissi vid stimmet och gick till ett dagis dit Hanna också kom. Där satt vi ett tag innan vi gick vidare. När vi kom till ringen så gick alla förutom jag och Dannis någonstans. Hon ville ha choklad (haha, ovanligt va? ;)) så hon köpte det och sen gick vi båda hem.

När jag kom hem kollade jag och min syster på film och åt jordgubbar med choklad, Frida-style!
Har pratat med Nadja i några timmar också. Jag är tacksam för att jag har henne. :)

Jag har förövrigt utegångsförbud så från och med imorgon (var desperat, var tvungen att gå ut idag pga olika skäl) är det synd om mig, hehe. Men ska sola så mycket jag bara orkar! =)

Planering inför sommaren (ej i ordning);
- ''Fjortisfest''
- Gotland
- Umgås med vänner
- Lovely days med Adrian
- Grönan
Vi kanske åker utomlands också, inget är säkert än men man kan alltid hoppas. ;)

Haha, i nöden prövas vännen, visst? Haha, du, som borde veta, frågar inte ens... Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0