Sommarlov, dag 3

Hey! =)
Jag och min syster åkte till stan idag, hon köpte skor till mig, gracias hermana.
Gick hem till Cassie, vi åt Ben & Jerry's och skrattade åt allt runtomkring oss.
Vi lyssnade på musik, pratade, skrattade och tog det mest lugnt innan vi bestämde oss för att kolla på en skräckfilm.
Sån barnunge jag är som låg och skrek och fick panik och ropade ''DU KOMMER INTE UPP BREDVID SÄNGEN OCH DRAR MED MIG!'', haha.
Sedan följde hon med mig ända till dörren, hon öppnade dörren åt mig också, haha. :)

Riktigt skön eftermiddag/kväll med C, har verkligen saknat det. Att bara kunna ligga på golvet och skratta och inte känna mig utskämd samtidigt som hon också gör det, det är guld. Love to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0