100 questions

1. Hur gammal är du om fem år?
- 19 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen hittills ;)
3. Hur lång är du?
- Runt 165-167
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Stomp the yard, så sorglig :(
5. Vem ringde du senast?
- Har inte ringt någon på länge, har no money ;)
6. Vem ringde dig senast?
-
Yasemin
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- ''Vet :(''
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på till vem, om personen är snabb på att svara så smsar jag annars ringer jag ;)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda
10. När såg du senast din mamma?
- Någon minut sedan
11. Vilken ögonfärg har du?
- Blå/gröna/gråa
12. När vaknade du i dag?
- 13:18 :)
13. Vilken är din favorit julsång?
- Haha, alltid jag och Gabbi som sjunger ''Last Christmas'', så det blir den ;)
14. Vilken är din favoritplats?
- Danslokalen :)
15. Vilken plats föredrar du minst?
- Skolan är det inte för där är det roliga människor, så det är en plats på Gotland som jag inte gillar..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Då är jag 24 och jag har slutat skolan, så om mina planer blir som jag vill så befinner jag mig i USA.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- Ingenting, om jag minns rätt.. Såna fall spöken, det är det jag minns.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ett sms inatt ;)
19. Hur stor är din säng?
Tror typ 1,5 m, eller jag är inte säker (a) 
20. Har du stationär eller bärbar dator?
- Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- Med, såklart :p
22. Hur många kuddar har du i sängen?
-
5 eller 6
23. Hur många landskap har du bott i?
- Jag vet att Gotland inte tillhör det landskapet som Sthlm är i, så 1 typ.. Jag suger på geografi :(
24. Vilka städer har du bott i?
- Visby och Sthlm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
-
SKOR :D
26. Är du social?
- Nja, inte emot min familj eller det beror på. ;)
27. Vilken är din favoritglass?
Chokladkross och hallon, eller vad det nu är :p Och Ben och Jerry's med Cassie :D
28. Vilken är din favoritefterrätt?
- Brownies utan nötter, typ :)
29. Tycker du om kinamat?
- Neej, bara riset :D
30. Tycker du om kaffe?
- Usch nej
31. Vad dricker du till frukost?
- Vatten, eller inget
32. Sover du på någon särskild sida?
- Om jag somnar på höger sida så vaknar jag på vänster sida, haha
33. Kan du spela poker?
Nej, haha
34. Tycker du om att mysa/kela?
- Njae, kanske inte min favoritgrej, haha. ;)
35. Är du en beroendemänniska?
- När det kommer till dans och musik så självklart, no doubt :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
-
Ja, Empan :)
37. Vill du ha barn?
- Ja, 2 st.
38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska och spanska, fast inte flytande :p
39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Pool utomlands, havet på Gotland. Haha :D
41. Vad spenderar du helst pengar på?
- Clothes
42. Äger du dyrbara smycken?
- Jag har, jag har tappat bort alla som var dyra, typiskt mig.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Glee, OTH och So you think you can dance
44. Kan du rulla med tungan?
- Nope
45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Cassie och Angela S.
46. Sover du med gosedjur?
- HAHAHAHAHAHHAHAH NEJ! :D
47. Vad har du för ringsignal?
- C cho ca brüle
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Min parfym ;)
50. Flirtar du mycket?
- Nej, haha.
51. Kan du byta olja på bilen?
- Varför ska jag kunna det? Nej tack :p
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste?
- Jag håller på med en bok i skolan, men minns inte vad den heter, så Alex Dogboy.
54. Läser du dagstidningen?
-
Bara aftonbladet på nätterna på helgerna, haha
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
- Nope, eller jag har ingen aning :)
56. Dansar du i bilen?
Om jag lyssnar på min musik, så ja. Det är klart, jag kan dansa var som helst bara jag har min musik. :)
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- En hemsida + ett peace-märke, haha
59. När var du i kyrkan senast?
-
 Hmm, minns inte. ;)
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- Cecilia och Anna
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Minns inte, men jag gjorde det senast med Sissela och Matilda
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
- Nämner inga namn
63. Vad lyssnar du till just nu?
- Wine up yuh body - Ricky Blaze
64. Har du varit med i tidningen?
- Ja -.-''
65. Vad är det konstigaste du ätit?
- Inte konstigt, men det äckligaste är lök, USCH!
66. Vem såg dig naken senast?
- Haha!!!!!!!!!!
67. Vad är det för färg på din tandborste?
-
 De är blåa :D
68. Hur imponerar man på dig?
- Var glad, var dig själv och ögon är ett ''plus'', haha!
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
- Förut var det Moa, men nu ringer jag ingen, men Gabbi är alltid bra att prata med.
70. Har du någon piercing?
Om öronen inte räknas så nej
71. Din största vinst?
- Haha, jag brukar ha tur på lotter, men jag minns inte faktiskt ;)
72. Civilstånd?
- Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
- Facebook, blogg.se, youtube
74. Är du fåfäng?
- Jag vet inte vad det betyder (a)
75.  Ångrar du någonting du gjort?
- Ett misstag som jag gjorde mot Sara.. Men annars nej, eller jo, en sak.. Men det är privat
76. Hur gammal är din pappa?
- Jag vet inte :o Haha(a)
77. Vilket är ditt drömjobb?
- Framgångsrik danslärare (house!), fotograf och advokat
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
- Ja
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
- Katter, kaniner och nu har vi 2 hundar på Gotland, Bella och Ludde ♥
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
- Jag sover ofta med en bulle på huvudet (haha!), jag är inte så bra i skolan som folk tror, jag gillar inte svenska killar, haha :D
81. Svär du ofta?
- Ofta och ofta.. Haha, när jag och Gabbi snackar så blir det ett och annat ord ;)
82. Sverige när det är som bäst?
- Summer
83. Kan du åka slalom?
- Nej :p
84. Vad har du ätit i dag?
-
 Frukost :)
85. Vad har du för utbildning?
- Jag går i skolan (a)
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
- Är nöjd med allt, haha driver.. Typ vaderna. :p
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Armar + händer
88. Vilken är din bästa egenskap?
- Att jag kan dansa, antar jag? (A)
89. Vilken är din sämsta egenskap?
- No, usch vad dålig jag är, haha.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Jag har ingen aning (a)
91. Saknar du något?
- Bara C.B-konserten annars nej, mitt liv är bra :)
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Nope, men det är roligt att få presenter, höhö
93. Vad gör dig ledsen?
- Det sårar mig när folk tror att jag har ljugit eller pratat bakom någons rygg och det är en lögn.
94. Vad gör dig glad?
Dans och vänner :)
95. Har du varit gift eller förlovad?
Är gift med Gabbi sedan 3 år tillbaks ;)
96. Vad ska du göra i helgen?
- Det är helg nu, så mina planer är att dansa :)
97. Vad är det knasigaste du gjort?
- Hehe... :$
98. Vad har du för laster?
- Och det är..?
99. Vem är din förebild?
- Annie, världens bästa syster.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
-
Träna, träna, träna, träna och sätta upp mitt hår i en toffs eller boll innan jag dansar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0