Bildbomb

SÖNDAG;

Gabbi och Tyson

Jag och Tyson

Yasemin
IDAG;

Jag och Marre under ett pågående gräddkrig ;)

HAHA

Min söta kusin och jag ;)

Gabbi fetto :D HAHAH :)

Gääääbby och jag :D

Angela sötnos :):)

Gabbi och jag

Nadja, jag la upp den här bilden endast för din skull, ''fett söt!'', hahahahaa!

-.-

VAD GICK FEL? HAHAHAHAHHAHA

:)

HAHAHAHAHA JAG DÖR!

Haha, love you!

;)

Gabbi: Säg vad vi ska göra
Angela: Okej, nu ska ni skratta, HAHA

Jag: OOOOOOOOOOOO!
Gabbi: OHLALALA!
Jag: AAAAAAAAAAA! fattar ingen min humor? ;)
Gabbi: Okej, ni får göra vad ni vill med mig
Angela: OKEJ! CASSIE!!!!!
Resultatet blev så ;)

Yeah, strike a pose. Sämst på engelska! :D

Gabbi, Moa, Matilda och jag vid fårdala.
Orkar inte lägga upp flera nu, har tagit någon timme, inte snabbaste datorn precis men aja ;) Haha! Handlar om att bjuda, right? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0