CHOKLAAAAAAAAD :D

HEJ! :) (Jag var tvungen, haha..)

Som sagt, kl 18:30 hade jag träning med tjejerna, rolig träning, haha. Yasemin, jag och Ranim blir fan craaazy tillsammans, jag skojar inte! Om någon trott att jag varit galen förut så skulle ni sett mig idag, ohh.. Haha! :D

När jag kom hem så började och mamma se på filmen ''World trade center'', intressant faktiskt. Den håller fortfarande på, men jag måste lyssna på musik och vara i min egna lilla värld ett tag. :)

Just nu äter jag marabou-choklad, gaaah vad gott! :D Och så lyssnar jag på musik, självklarhet när jag sitter vid datorn.

Skriver mer senare eller imorgon, beror på. ;)
FUCK!!!!!!!! Oj, förlåt Yasemin.. (a) Men på riktigt, fuck!! Skola på måndag!!! Och vi har spanska-förhör, matte-''prov'' och jag tror att vi skulle ha läst ut våra böcker över sportlovet, men tyvärr har jag inte min hemma. ;)
Hmm, jaja, får väl trösta mig med choklad. Och Dannis, om du läser det här, jag vet att du blir sugen lilla chokladmonster. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0