DJ, play my sound

Mornin' :)

Smsar runt till hela Tyresö känns det som, nej men jag smsar mina tjejer. :)
Är mestadels färdigfixad, bara skor och sånt kvar.
Jag behöver inte ta med idrottskläder heller, för jag får inte vara med på idrotten, det enda som är bra med benhinneinflammation (att jag har det nu) är att om jag hade gått i 8an så skulle jag inte fått betyg för att jag inte kan vara med, men jag går inte i 8an så det är det enda positiva med det här..
Apropå det, jag vaknade, hade inte ont alls, bara lite träningsvärk men när jag skulle ställa mig upp, oooooooooh! Jag ville gråta, gjorde jävligt ont.
Det är riktigt synd om mig! :(

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och smsa tjejerna, slutar ganska tidigt idag, är säkert med Gabbi efter skolan. :)

Jag ber till Dig däruppe, snälla, jag vill kunna ställa upp på Tyresö Dance Award, jag vill kunna dansa, jag vill inte ha benhinneinflammation, men jag bara får vara med på Dance Award, jag ber dig med hela mitt hjärta. Amen.

Fin bön! :) Haha :D Chaaaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0