Eftermiddagen + imorgon + fredag

Är fortfarande fett sur, men jag har lyssnat på musik som gjort mig lugn, lite lugnare är jag nu men om jag var ute nu, jag skulle slå i lyktstolpar. (Y)

Aja, efter att jag bloggat hos Gabbi så låg vi i hennes säng och lyssnade på musik och snackade, hehe, jag somnade och Gabbi tog kort också. -.- Efter en stund så gick vi hem till mig, mötte min syster i centrum, tog det lugnt, gick runt, gick hem till mig, gick till forellen, gick i centrum, gick till nyboda, träffade Emma och Sofia där, efter en stund gick dom, blablabla. Folk kom typ och gick lite hur som helst. Gick hem, fick stöörsta utbrottet, fyfan... Och jag, ja... Nu så pratar jag med Sara, lyssnar på musik och tänker stänga av min mobil när jag skrivit klart inlägget, jag ska stänga av datorn då också.

Imorgon så ska jag först sova ut, jag ska träffa Aline imorgon. :) Så det är väl vad som händer imorgon..
På fredag så ska jag vara med Gabbi, sova hos henne och ja, typ det.

Nu ska jag stänga av både datorn och mobilen, ska se på film eller sova.. Om jag ser på film så kommer säkert folket förstöra mitt liv ännu mer, så sova är nog det bästa alternativet... Asså ouuuff, jag skulle inte banga på att gå ut när alla har gått och lagt sig. Jag orkar inte vara härrrrrrrrrrrrrrr! Men kommer få största problemen imorgon då...

Får överleva den här kvällen, och fuck allt och alla imorgon om jag inte får som jag vill. :) Låter fett bitchigt, men vafan, ofta en människa ska få fucka upp mitt liv?????? Nej. BAJSSSSS PÅ DET! OCH NU ÄR JAG GLAD! Nej, jag vill vara arg och sur, det är skönt för då kan man flippa ut när man dansar. Men åh, jag orkar inte mer.. Mitt huvud är sprängt, mitt liv är knas, mitt hjärta känns tomt, jag har inget att göra. Blä på det. Orkar inte skriva mer nu, tyvärr ni som vill smsa mig, kommer inte svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0