Fett bra daaaaaag! :D

HEJ! :) Asså jag säger bara, den här dagen har varit så jävla bra, helt skön, bra och rolig, ååh! :)
Fuck den som förstör den, men ingen kommer kunna! ;)

Iallafall, började med skola imorse, jag och Marre gick på Cassies, Angelas och Helens lektion kl 8 (vi började egentligen 9), så vi låtsades att vi skulle börja där och vi gjorde typ inget annat än störde de som jobbade? ;) Sedan efter en halvtimme gick vi därifrån, blev tråkigt, så vi gick en promenad, luffade i centrum, hade lektion (engelska), jobbade med affischerna som egentligen skulle vara klara idag, men jag är inte färdig på länge :D Iallafall, sedan hade vi idrott och Nadja var inte med, inte jag heller (intyg), så vi fick gå en promenad, vi skulle gå fram och tillbaka till nyboda 3 ggr med 3 intyg om att vi varit där, jag och Nadja är fett sköna ;)
Iallafall, innan vi gick till idrotten igen så köpte vi vitlöksbröd, skitgott! :D Vi stank, haha, men drogade mina tuggummin efteråt.
Sedan gick jag, Marre och Nadja och storhandlade massa fettosaker (bullar, läsk och gooodis, haha), sedan gick vi till vårt ställe och satt där, snackade, solade, åt, njööööt! :)
Som vi sa, vårterminen 10 ska bli vår termin. :)
Efter det hade vi slöjd, Pompom gav mig sjukt mycket komplimanger :o Haha ;)
När vi hade slutat så gick jag, Nadja och Marre till bussen, vi satt i solen och åt upp det vi hade kvar, sedan kom bussen och halva läsken var kvar så vi lät den stå kvar, haha. Marre och Nadja fick åka gratis, busungar. Haha.
På bussen var också HB och Pattis, det kom massa killar på bussen vid gymnasiumet, och en började snacka skitmycket med mig, HB och Pattis, haha, ''du är 9 så du är liten'', ingen fattar förutom jag! :D Asså uuuuuew, dom där killarna måste fan växa upp, helt omogna. -.-
Iallafall, åkte till stan, träffade pappa, åt, gick i affärer och åkte hem. Så jag är precis hemkommen nu, sjuk och pengar fattigare. :(

Pappa köpte dansskor till mig, ÄNTLIGEN! Nike air max 90 om jag minns rätt, haha. Bajs på benhinneinflammation!
Jag köpte tigts med lackbitar, svarta jeanstights, vitt linne och vit snygg t-shirt. :D
Har handlat för ca 2000 kr idag, fyyyyyyfan det svider! :( Men har ändå pengar kvar, ska köpa en ipod tror jag, eller mer kläder och skor :D Har 1100 kr kvar, så jag är inte helt pank. Känns bra! :)

Tack Nadja och Marre för att ni gjorde min dag bra, och höll mitt humör uppe. Som sagt, VÅR termin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0