FLIPPA SÖNDER! :D

TJOOOOO! Är på riktigt bra humör så haha, fråga inte. :D
Kom hem för ett tag sedan.
Idag var det skola, polisen var hos oss på förmiddagen, jag säger bara gör inte något olagligt, ni kommer fucka upp erat liv totalt. Tänk på konsekvenserna.
Iallafall, efter att han varit hos oss fick vi sluta, då gick jag och Gabbi till Aline och Emma. Folk kom och gick hela tiden, efter lunchen så var vi i datasalen, jag halvsov.. Men jag hann klart med ALLA uppgifter, tillochmed extra-uppgiften. :)
Iallafall, när vi hade slutat så prata Anna med mig... Hmm... Aja, träffade sedan Dannis, Shady och Ibo, skulle prata med Dannis, gjorde det, Yasemin och Aysegul kom, Ronja och Katta kom, sedan gick jag. Då pratade jag lite med R och K, sedan gick jag och träffade Y och A. Sedan gick jag hem.
Lite senare gick jag ut med Gabbi och Jimmy, vi mötte Emma, gick runt, sedan gick G och J hem till G, då gick jag och E till mig, hämtade pengar, köpte mat, gick hem till mig, gick till nyboda, G och J kom. Jag och E pratade med Iwo om massa saker, han var värre än mig och Emma tillsammans, ouuff. Haha. :)
Vi pratade med Kibbe, Rigo, satt i tjejrummet, sjöng, satt ute och snackade, ooooh, jag och G hade deep-talk, tack!! Iallafall, sedan gick Emma hem, då gick jag, J och G till centrum, satt där för att det var kallt ute, sedan gick vi hem.
Nyss så var min syster i mitt rum och sa att hon hade hört att jag flippat sönder igår på träningen, haha. :) Det var så jävla kul igår på dansen, snacka om att jag gillar dancehall jävligt mycket mer nu. Ska satsa mycket på det resten av den här terminen. :) Nej, men vi skulle göra en övning, en skulle vara kille och den andra skulle vara tjejen, killen har varit otrogen och man skulle dansa fullt ut och jag flippade sönder totalt, haha... Jag hade värsta attityden och jag stod typ framme i hennes ansikte och ''mimade'' texten, jag fick beröm iallafall. :) Men men, nu ska jag städa mitt rum och göra lite saker...

Imorgon ska vi till tingsrätten, ska bli helt okej. Jag har lovat Gabbi och Emma att ha fläta på sidan och min lugg åt den andra sida också, måste gå upp 30 min tidigare så jag hinner platta luggen. ;) Asså jag gillar att ha fläta, det är skönt att ha det, den bara hänger, man behöver inte bry sig. :) Men nu ska jag städa lite, prata med J och Gabbi, lyssna på musik och dansa!!!!! JAG ÄLSKAR ATT DANSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0