GÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP!

Godmorgon..
Jag kunde inte somna igår, så jag låg vaken till 3 och då somnade jag till och jag hade satt på ett larm som skulle väcka mig om jag skulle råka somna, så den vibrerade och lät som om jag-vet-inte-vad.
Jag väckte iallafall mamma med den där jobbiga larmsignalen, haha. ;)
Jag kunde somna runt 4, halv 5 men var tvungen att gå upp 6:30 idag så jag är död idag.
Men det blir skola (förhoppningsvis hela dagen, om jag orkar..), efter måste jag plugga. :(
Ska fråga om någon vill göra mig sällskap, då blir det inte lika tråkigt, men det blir kanske inte lika mycket gjort ;)

Nu måste jag sätta på min och Gabbi's hype-låt som är fett härlig och börja fixa mig innan skolan så att jag kan bli lite pigg :D

Btw, grattis till Sara som fyller 15 år idag, hoppas du får en bra födelsedag i USA (din tönt!!!!!!!!!), haha, grattis kiwi :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0