GÄÄÄBBY :D

How could something so deadly feel so right?

Hello :)
Kom precis hem från nyboda, såg på en house-klass, kunde inte vara där så jag satt uppe på gården med Lollo, Emma och Geo + 2 fritidsledare.

Idag hade vi spanskaförhör, matteprov, hk-prov och jobbiga lektioner. Gabbi kom till mig när hon slutade, vi åt, snackade, skrattade, sjöng, lyssnade på musik, prata med mamma och sedan gick vi ut, vår dagliga promenad! :D

Som sagt, jag har benhinneinflammation, jag vill inte sitta och klaga över hur ont det gör för då dör ni! ;) Men jag ska försöka ta det lugnt, vill kunna vara med på T.D.A, men ska ändå försöka träna lugnt. :)

Imorgon är det fredag, ska vara med Gäbbbyyyyy igen säkert :)
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och jag måste smöra in mina ben med tigerbalsam. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0