Gårdagen

Efter att jag hade badat gick jag ut med Dannis, vi pratade och gick runt. Har saknat henne.
När hon skulle träffa Elina gick jag till nyboda för att kolla om det hade kommit folk, och man såg på de flesta att de var dansare, jag såg också vilka stilar de dansade på deras stilar(kläder + sättet de gick på). Haha, fett coolt!
Mötte min syster vid backen, vi träffade Amanda 2 och beställde mat, gick till nyboda och åt. Halva min mat orkade jag inte så jag gav den till Angela och Shamsa, haha. ;)
Jag och Yasemin tränade, och sedan så kom Marre och Angela, så gulligt att de kom för min skull. :) Blev glad då (a) Iallafall, vi gick till ringen och handlade frukt och godis till mig och min syster. Vi gick tillbaka, dansade lite, gick runt, kollade på battles, tränade, kollade när Lollo, Adrian, Cynthia och Angela battlade i house-kategorin, och det höll på så ett tag.
Timmarna gick, det blev sedan paus mitt i allt och då var det en dancehall-DJ, så jag, Aline och Adrian dansade mitt på dansgolvet typ, haha. Och när ''Hot fuck'' sattes på så kom Yasemin springandes in till dansgolvet också, haha, så vi 4 dansade. ;)
Sedan så sminkade Helin mig och Yasemin, när Helin precis blev klar med mig så kom 2 tjejer från Baby M.A.D upp till oss och typ skrek ''DOM HAR ROPAT UPP ER!!!!!!!!'' och vi fick panik då, så Helin sminkade Yasemin skitsnabbt och sedan sprang vi ner och då sa DJ:n att vi skulle få dansa sist av alla i All style-kategorin för att vi missade första uppropet. Så vi satt och tog det lugnt i publiken, när det blev långtråkigt när någon rysk dansgrupp uppträdde så gick vi, när det var 2 grupper innan mig och Yasemin stod vi vid Lollo och Sammy.. Sedan var det vi, gick inte bra... Men så blir det när man lär sig en koreografi samma dag som man ska uppträda, haha! Men det var kul ändå, efter så såg vi på alla andra dansgrupper. Och precis innan vi skulle uppträda så fick jag självklart jävligt ont i mina ben, började nästan gråta och ingen hade tigerbalsam med sig. :( Efter prisutdelningen så var det en kort ''efterfest'', killen ifrån Jamaica dansade med oss. :D Haha, han körde ben ova på en tjej, om inte vi skrek då, hahahahahahahah ;)
Hittade några bilder;

Jag och Varissa :)

Karima, jag, Varissa och Yasemin

Alla på Dance Award ;)

Efterfesten

Erica, jag, Angela och Cynthia plus massa folk som jag inte känner ;)



HAHAHAHAHAHAHA, BEN OVAAAAAAAA!
Efter efterfesten hjälpte jag till lite snabbt med att flytta bänkar och ja, typ det. Sedan följde Jimmy mig hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0