Grattis Daniella! :)

GRATTIS DANIELLA! MIN ÄLSKADE TVILLING! :D

Bilden togs för lite mer än en månad sedan. :)

Tjenixen! :)
Kom hem för en stund sedan.
Idag gick jag på alla lektioner för Saras skull (har blivit på värsta skolkhumöret :o), vi hade först kemi/fysik, långtråkigt och jag fattade inte vad han snackade om, efter det hade vi iup och då var jag och tjejerna hos Anja, Aline var också där. :) Haha Aline, mullvaden ;) Och vet ni? Aline rörde en haj! :D:D Fan vad vi garvade åt det (a)
Sedan gick jag, Jimmy och Aline till matsalen och åt, Angela var där också! :)
Iallafall, efter lunchen hade vi so, kollade på en film om rättegång, det var sjukt intressant (hmm, advokatdrömmarna kom tillbaka lite, haha) även fast jag typ höll på att somna.
Efter skolan satt jag och Marre i centrum och snackade ''heart to heart'', länge sen vi gjorde det sist, tack bebbo! Sedan kom Angela, Cassie och Helen till oss, Cassie och Angela var helt flummiga, Cassie gav mig en bitchslap.. :O Jag blev fett chockad... Iallafall, sedan så låg Marre typ där på armstödet på rulltrappan och jag hade mitt huvud på hennes rygg och sedan från ingenstans så stannar rulltrappan för att Angela hade tryckt på den knappen, våra miner när rullsaken stannade var knas. ;) Angela typ dog av garv i 15 min åt våra miner, speciellt min, haha! Men jag och Marre gick till nyboda efter, jag låg i hennes knä och hon sjöng en sån där sång som man somnar av och så höll hon på med mitt hår, heaaaaaaaven! :) Hon gjorde flätor i halva mitt hår, knasbarn. Sen gick jag hem och lagade mat till mig, mamma och Annie, grym jag är! :D

Efter att ha ätit så gick jag till nyboda, pratade lite med Jessica sedan gick hon så jag var helt ensam i nyboda, smsade lite och sedan somnade jag, vaknade utav att Jessica öppnade dörren. Var där ett tag, träffade Gabbi, snackade och lite så, och sedan gick jag hem. ;) Nu ska jag fortsätta smsa och ta det lugnt.

Just det, en bra nyhet!!!!! Jag ska börja dansa på torsdag!!!! :D:D:D:D OM jag är glad asså, wooohoo, haha, och det är house på torsdag så åååh, hahahahahha, yeeyeyy! :D Men om benen gör ont måste jag sitta ner igen, blö. Haha, hejdooooooooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0