Hos Gäbby :D

Hello!
Är hos Gabbi just nu med Yasemin (och Gabbi såklart), haha..
G har noppat mina ögonbryn, just nu håller Gabbi på att klä på sig, haha.
Igår var jag och Gabbi ute med Jimmy, vi gick hem till honom, Yasemin kom, vi gick runt och snackade, vi gick till centrum och hade fett kul, haha, sen gick vi till mig för att hämta cash till pizza, jag, Y, G och J satt vid ringen och åt, mums :D
Vi gick sedan hem till mig, och då var Erica, Helin, Amanda, Amanda 2, Pelin och Penda hos oss, helt gaaaaaaalet! Senare kom Dannis, Shady och Ibo, hände inte så mycket, såg mest på film och tog det lugnt.
Yasemin och Gabbi sov hos mig, idag har vi inte hunnit göra så mycket.
Vi väntar på Gabbi just nu för att vi ska hem till Yasemin och lite så, ikväll har jag träning.
Orkar inte skriva mer nu, lägger upp bilder ikväll eller något.
HEJDÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0