I don't want it but I do

Hellu :)

Fett länge sen jag sa så, iallafall kom hem för en liten stund sedan.
Haha, jag + tjejerna hade gräddkrig idag innan idrotten, haha, bilder kommer efter inlägget ;)
JAG DÖR! HAHAHAHAHAHAH :D
Efter skolan gick jag och Gabbi hit, åt tacos och gick sedan till gården, dansade (stackars mina ben, stå ut den här veckan!!!!!) med Yasemin.
Efter att vi hade tränat så kom Stephanie, och då var det dancehall-klass.
Jag får inte vara med, så jag och Gabbi kollade på.

Hela eftermiddagen har jag viljat slå sönder något, asså Gabbi!!!!!!! Ni skulle ha sett mig.. Lord-i-lord, knas. Och jag är fortfarande fett irriterad, men jag skrattar ändå åt bilderna som vi tagit idag. Haha.

Ska lägga över bilderna nu, hejdå! Har inget liv.. Tyvärr ;) Vad ska jag göra åt saken? Jag har inget liv när jag inte får dansa galet, så STACKARS MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0