I know that he loves me, 'cause his feelings shows

Hello. :)
Är helt trött, men ändå inte.. Är glad, har mina anledningar. :)
Iallafall, har inte haft tid för att skriva något. Men igår tränade jag och Yasemin, ingenting hände typ, idag var det skola, gick till nyboda, var där i 2½ timme, hjälpte Kibbe och pratade med Penda, Rawan, Erica och Olivia, haha. Gick sedan hem för att äta snabbt, sedan gick jag tillbaka och hade träning med Yasemin, fixade mix osv. Sedan följde jag henne till bussen, gick tillbaka till nyboda, pratade med Benan, Nicole och Netha, efter typ en timme skulle jag och Cynthia gå hem, men då träffade vi lite folk utanför nyboda. Så Cynthia gick hem och jag var kvar, vi gick typ till världens ände. Haha.. Jimmy följde mig iallafall hem sen, ända till min port, haha, tack! :)

Just nu lyssnar jag på musik, kollar runt och taggar till inför morgondagen... Dance Award 2010!
Det kommer bli lyckat, det känns mer professionellt det här året, haha, jag behöver inte jobba heller så då är jag fri hela dagen. Hoppas det kommer mycket folk. :)

Men nu ska jag snart borsta tänderna och gå och lägga mig, ska till nyboda imorgon kl 15, om 15 timmar typ, lite drygt.. ;) Men jag orkar inte ta med kameran, Varissa tar säkert bilder och Dannis. :) Haha, men nu ska jag fixa och smsa. Chao

I'm blessed, my life is perfect right now, my friends are the best. Jag mår bra! :D:D
Älskar dig också, Nadja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0