I know you are fashionated by me ;)

Haha, det står så på min tröja. ;)
Hello folket, kom hem för en stund sedan, har kollat på dans. :) Ååh, imorgon!! <3 GAAH! :D
Iallafall, imorse började vi 8:40, nu ska jag berätta om min väldigt lyckade timing ;) Kolla, jag vaknade kl 7 som det var tänkt, och då var jag ganska pigg och jag är som jag är, jag sover alltid 5 min extra så jag tänkte ''okej, det gör ingenting om jag somnar om och sover i 5 min till'' så jag somnade, och sedan vaknar jag av att det är helt ljust i mitt rum, jag tittar på klockan och den var 10! Snacka om att jag fick panik då, ringde mamma och sedan började jag fixa mig och så, gick/sprang till skolan, pratade med Anna (min mentor) och sedan gick jag till lektionen, det var bara 10 min kvar innan vi skulle sluta så jag hann inte göra något, kom in i datasalen och gick därifrån, haha, efter det var det lunch och sedan var mentorstiden inställd så jag, Nadja och Marre köpte vindruvor och satte oss i solen och solade och snackade, mysigt! :) Sedan hade vi matte och svenska sedan slutade vi, haha, känner mig fett stolt, var på 2 av 5 lektioner idag ;) Iallafall när vi hade slutat så gick jag och Nadja till centrum, där var Aline och Emma så vi satt med dom och dog av garv, haha, sedan kom Jimmy, blablabla, sedan gick jag, Aline och Jimmy, Aline skulle köpa chips så hon gjorde det och Jimmy gick hem och hon och jag gick till nyboda, sedan följde hon mig nästan till min port, haha. :)
Iallafall, när jag kom hem så började jag plugga och då kom mamma med en skitgod macka med typ världens alla grönsaker på, jättegod :) Den var fett dyr, förvånar mig inte. -.- Alltid mamma, haha.
Sedan gick jag och kollade på när Annie hade klass, och nu är jag hemma.

Lyssnar på musik och pratar med Angela. :) Ska fortsätta plugga nu, orkar inte duscha, gör det imorgon, har ändå dans imorgon. JAG LÄNGTAAAAAAAAAR! Är heeeeelt otränad också, bajs på det. :(

Och Marre, jag vet att du hatar det, men tack ändå för att du lyssnar, dina råd är alltid de samma, verkligen alla säger likadant, tillochmed mamma, jag vet inte när jag ska börja lyssna på er, jag vet att ni har rätt... Förlåt... Men... Du vet redan hur jag känner och tycker också, Marre.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0