I wanna be the one...

Godmorgon. :)
Behöver inte berätta vilket humör jag vaknade med idag, för jag blir ändå alltid gladare när jag kommer till skolan på något weirdo sätt. :)
Har faktiskt kollat på MJ's konsert nu på morgonen, när han var här i Göteborg -97. :)

Jag ska snart lyssna på några låtar som Gabbi tvingade mig att lyssna på, haha.
Börjar 9 idag och slutar 14, det skönaste den här veckan i skolan är att vi har lagvecka och vi går bara 3 dagar i skolan, alltså slutar vi på onsdag. :D

Åh, för typ 5 min sedan så stod jag och kollade på alla kläder jag tagit ut från garderoben de senaste dagarna, jag fick kläd-panik, asså det låg flera linnen i olika färger, olika tights, jeans, mjukisar, tjocktröjor, tröjor, jag fick panik då... Och det var bara för de senaste 4 dagarna, hmm..

Jag längtar till sommaren! Från ingenstans men jag gör det iallafall. (A)
Och jag har lovat Nadja och Marre att inte använda smink, okej, jag har bara använt mascara men ändå, jag har lovat att inte använda något smink längre. Nadja skulle också sluta, Marre med, vi får se vem som klarar längst.. Blir nog Marre... Haha! ;) Nu ska jag sm... NEJ! Nu ska jag lyssna på musik :) Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0