Igår, + dagens planer

Igår; Gabbi sov som sagt här, så på morgonen lyssnade vi på musik, kl 14 hade jag träning med Yasemin och Ranim, vi bestämde att Gabbi skulle vara med oss. Vi tränade, när kl var 16 kom Erica och Penda, vi fick lära oss TUNGASTE (inte tyngsta, det låter bättre med tungaste) koreografin, och låten vi kör till älskar jag. Oh, hehe :) Vi körde, körde, körde, körde och körde ytterligare lite mer, tills kl blev 18:30, och då hade vi dansat i 4h och 30 min, om jag inte var död när jag kom hem asså..

Hände inte så mycket mer igår på kvällen, pratade med Gabbi i 6 timmar på msn, haha. ;) My diiiirty girl, hahahaha, ya know ;)

Idag; Vaknade 13:18, haha. Jag lyssnade på musik och gick igenom koreografin vi lärde oss igår steg för steg och mina armar, ouff, värsta träningsvärken! :O Nu sitter jag iallafall här, lyssnar på musik, pratar med Sara som är i USA och ja, det är väl det jag gör ;)

Ikväll har jag träning igen, men idag kör vi inte lika länge, men i 2h och 30 min ska vi köra iallafall, helt laaagom. Kommer vara död när jag vaknar imorgon ;)

Och så ska jag säkert prata med Gabbi på msn, as usual, haha. Nu ska jag dansa, wooooho :D CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0