ILSKA ILSKA ILSKA ILSKA SÅRAD SÅRAD SÅRAD SÅRAD

Är på sämsta humöret, fuck fuck fuck YOU!

Iallafall, igår mötte jag Gabbi kl 15 typ vid ringen, vi gick till centrum, snackade och så, gick till forellen och snackade och sedan gick vi till Gabbi, efter en stund gick vi hem till mig för jag skulle hämta saker och äta, så vi snackade då också, och sedan på backen påväg upp mot ringen så satte jag mig på gatan och bytte om, sjuk jag är. Iallafall, vi gick hem till henne, hon åt och så, sedan träffade vi Edessa lite snabbt, efter det satt vi i Gabbis kök och pratade (om jag minns rätt?), efter det tog vi en promenad, eller vi frös så vi gick hem till Cassie och såg på familj med hennes familj, heeeeeeeeemsk film! :( Efter det gick jag och Gabbi en promenad, efter det gick vi till ringen och köpte chips, då träffade vi Helin och Erica, pratade med dom och lite så, vi satt sedan och pratade i busshållsplatsen, såg 3 dumma ungar som ignorerade oss, fuck dom! Vi gick sedan hem till Gabbi, satt i hennes kök och snackade och åt chips, satt i tvrummet och snackade, sen somnade vi och kl 04:11 vaknade jag av att jag fick ett sms... Idag har vi mest tagit det lugnt, lyssnat på musik och ätit chips till frukost. :)

Nu är jag hemma och ska försöka bli på bra humör, lycka till....

Bilder kommer någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0