In ya phone

Heey.
Vaknade 13:30 idag, typiskt att jag ska drömma bästa drömmen och sen så vaknar jag. :( Men Gabbi vet om min käääära dröm, hahahahaha :D Ja Gabbi, det blev en bok (a)
Iallafall, idag så har jag tagit det lugnt, badat, varit i centrum med min syster, träffade Dannis, Emma och Nadja där lite snabbt, gick hem, och nu ska jag fortsätta lyssna på Trey Songz.
Ska ut med Gäbby lite senare ikväll också. :)
Just det! Igår när jag var i centrum så köpte jag en skitcool ring (haha, diggar den!) och ett nitarmband, idag köpte jag en bikini. :) Har handlat ganska mycket de senaste 3 dagarna, men men. Har ändå 1000 kr kvar, woooohooo :D

Invigde mina Nike Air idag, jätte sköna. :) Och hade en stor och skön jacka, sån där baseball-jacka eller basketjacka eller vad man nu kallar dom. ;) Men ska måla mina naglar nu och lyssna på musik, hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0