Kom precis...

...innanför dörren, var ju som sagt ute med Jimmy, vi träffade Yadasht, gick till centrum, träffade Geo, Johan, Filip, Wojtek och Cissi där, alla brottades med varandra fast jag stog och skrattade, haha, sedan gick vi till nyboda, var där i några timmar, hade först skittråkigt, sedan underhöll Patricia och Adrian mig, då blev det roligt. :) Just det, mötte Emma innan det också. Iallafall, jag och Patricia gick hem till henne, asså människan är helt bäng! Haha, fast fett rolig (a) Vi gick tillbaka till nyboda, snackade med folk, pratade med Yadasht, Jimmy och Patricia, gick till ica och lämnade Patricia, gick tillbaka till nyboda, snackade med Barbara och en annan tjej som jag inte kan namnet på, haha. :) Gick sedan hem och nu har jag varit hemma i 5 min! Haha, räknade faktiskt. ;)

Barbara: Gå och lämna det här i skåpet i rummet
Patricia och jag går till rummet och Patricia rycker i handtaget: Barbara, det är låst! (hon sa det med bebisröst!)
Och sedan sa jag och Patricia så hela tiden tills hon gick hem, hahaahhaahahah, Patricia, ''Barbara, det är jättelåst!!!'' helt besvikna också, haha.

Nu ska jag smsa med Patricia och ta det lugnt, har feber så är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0