Laugh

Har precis ätit mat, var aaaaaaaaashungrig, haha! :D
Jag och Gabbi möttes förut, vi gick till Cassie, låg i hennes mammas stooooora säng och kollade på ''True blood'', jag fick skrattattacker lite hit och dit, haha. :)
Jag och Gabbi dansade lite när deras gäster hade kommit, haha skitkul :D
Efter att dansat lite och skrattat så gick vi ut, gick till centrum snabbt och köpte cola sedan gick vi värsta promenaden, haha, jag har inte varit på många ställen i Tyresö asså :o Hahah.
Jag har varit på skratthumör hela eftermiddagen/kvällen, fick ont i revbenen av någon konstig anledning.

Nu äter jag choklad, den är snart slut :(:(
Jag vill ut igen, men Cassie och Gabbi kan inte, så jag stannar inomhus. Ska föra över bilder också, chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0