Love you too, Gabbi!

Hello. :)

Igår så skrev jag ingenting, vet inte varför, haha.
I skolan så var jag på värsta flumhumöret, har ALDRIG skrattat så mycket, jag kunde inte ens äta för att jag skrattade, jag såg en sten och började dö av garv?! Sjukt. ;)
Fick veta idag utav Gabbi att jag tydligen hade pratat med en kille i skolan och sagt att han sjunger fint och han trodde att jag gillade honom och det konstigaste är att jag inte minns det..

Iallafall, efter skolan, när jag hade lugnat ner mig lite så var jag med Gabbi, vi var hemma hos mig och lagade mat, sedan var vi ute och gick runt. Haha, Gabbi, skratta med mig!

Vi snackade också med Kibbe, tack för allt!

Idag så var det skola, Marre var äntligen frisk. :D
Solen sken fett mycket idag, snälla bli sommar :(
Gabbi är fett rolig när hon försöker vara seriös, hon är som mig, det går inte att vara seriös. ;)

Jag håller på att få benhinneinflammation, om jag inte redan har det... Så jag får typ inte vara med på dansen. :'(
Ska kolla upp det imorgon, hoppas på att jag får dansa, annars får jag inte dansa på kvällarna eller på dance award. :( Tyck synd om mig! Ska smöra in med tigerbalsam ikväll igen.. Snälla, jag ber!!!

Okej, nu ska jag fixa en grej sedan ringer Gabbi mig, you know, my baby! :D
Haha, Gabbi ringde precis när jag hade skrivit den meningen, så nu ska jag plugga.. Prov imorgon + läxförhör + läxor. Orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0