NEXT: DAAAAAAANCE!

Idag började skolan igen, men det är nice den här veckan, lagvecka.
Vi hade johari-fönster på förmiddagen, faktiskt ganska kul. :) Asså dom där känner mig bättre än vad jag trodde, scary!
Iallafall, på eftermiddagen åkte vi buss typ, vi sjöng ''Hjulen på bussen snurrar runt runt runt'' blablabla, haha. :D
Sedan slöt vi, Gabbi och jag träffades utanför A-huset och bestämde att vi skulle vara med Jimmy, han och Yadasht skulle gymma så jag och Gabbi följde med. ;) Men Jimmy skulle hem innan och hämta grejer, och Yadasht skulle börja gå mot gymmet, så jag och Gabbi gick dit före, vi satt på trottoaren som värsta gatubarnen, haha. ''Ett, två, tre, DUCKAAAA!'' ;) Sedan kom Yadasht, och då började han gymma, jag och Gabbi kollade på. Sedan kom Jimmy så då gymmade dom, fast dom tog inte ens i, gjorde typ inget. Haha.. Jag ska lätt börja gymma när jag blir 15 :D TUNGT! :)
Gick iallafall hem sen och nu har jag precis ätit, bra att äta 20 min innan träningen. ;) Nej.

Men ska dansa med mina lovely Nike Air idag, wihooooo! :D Men nu måste jag sätta upp mitt hår och sedan börja gå mot dansen, yyyey! VI HAR DANCEHALL IDAG OCKSÅ! Om jag inte är hypeeeeeeeeer just nu, efter träningen kommer Gabbi, vi ska gå vår promenad och ta det lugnt. Behöver inte plugga något eftersom det bara är lagvecka. ;) CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0