NITAR

Heeeeey :)

Hade nyss en långvarig skrattattack så jag är glad, haha.
Just nu pratar jag med Gabbi (Miss G, Gi-gi) på msn och lyssnar på lugn musik, jag och Annie ska snart ha en myskväll.

Idag blev jag väckt när klockan var lite efter 12 utav min underbara syster (hehe.... HAHA!), en väckning utav henne kan vara såhär att hon hoppar i min säng och sjunger och ropar i mitt öra ''Frida, dumma ungen, vakna nu!!!!'', det var så hon väckte mig imorse. Haha.
Vi åkte till stan kl 13 och var där en stund, köpte en nitväska som jag är kär i och så köpte jag en lång tröja.
Annie köpte massa snygga kläder också, hon hade mer pengar än mig, den bajsungen. :( Haha, egentligen har jag mer pengar än henne men jag hade bara med mig lite.

Nu vart det långt, iallafall när jag kom tillbaka till Tyresö så träffade jag Ranim i nyboda och vi tränade, sen gick jag hem.

Nu ska jag fortsätta prata med Gi-gi, förresten, imorgon ska jag träffa Gabbi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0