No words...

Heeey.
Pratade nyss med min kära syster som numera bor i Spanien, jag saknar dig sis. :( Behöver dig här, har saker som jag måste prata med dig om, när jag behöver dig som mest så finns du inte här...

Kom hem för en timme sedan ungefär, var i nyboda och pratade med Jessica, Petra och massa danstjejer som dansar i den ''gruppen'' som jag går i.
Haha, roliga Petra, Jessica och Baba är :D (Baba = ett smeknamn på ''T-pain'', haha, fråga inte)
Skulle ha träning med Stephanie, men det blev en massa knas när vi väl var i danslokalen så vi satt och pratade istället. :)
Men det var ändå bra att det inte blev någon träning för då missade jag inget. (a)

Idag var det skola, började egentligen 8 men gick inte på spanskan (förlåt till de som jag har sagt till att jag aldrig skulle skolka!!) för orkade inte gå upp från min säng, haha Cassie fick D A M P på mig. Men men, gick till mentorstiden, vi fick massage, skönt som fan! :D På svenskan misshandlade Oskar och Kevin min vänstra arm så det förvånar mig inte om jag har fått blåmärken.. Det gjorde skitont, jävla handikapp dom är. Iallafall, på lunchrasten hade jag, Nadja och Cassie fett roligt, vi gick och handlade och vi drev om det ''vi skickar runt den, så får alla testa'', HAHAHAHHA SKÖNA VI ÄR! :D På engelskan misshandlade Oskar min arm igen, och när vi hade matte så skrev vi ett stort prov, kändes sådär. Idrotten var jag inte med på, mitt intyg gäller fram till efter påsklovet så ingen idrott för mig. ;) Efter skolan pratade jag och Marre lite, sedan hade jag utvecklingsamtal med min mentor och mamma, efter det så åt vi och sen gick vi hem. Haha, lite stört förklarat men aja.

Orkar inte skriva mer nu, skrev om hela min dag för att jag skulle slippa plugga till provet som jag måste göra imorgon. Det blir omprov för min del, men seriöst, tror någon att man ska orka sitta och läsa 21 sidor??? Och förstå? Och lära sig? Och kunna? Nej, inte för min del. ;) Men men, blir väl omprov på torsdag... Bajs.

Nu ska jag prata med Sara, måste börja läsa min bok också, den verkar sjukt bra. :) Känner mig som största muppen, men det är bra att plugga, ja Frida, hörde du? ;) Hahahahahah :D Jag ska försöka börja sköta mig, när jag orkar... Puss!

Det bästa är att jag inte ens saknar dig, jag bryr mig knappt, min såkallade bästa vän, haha, wtf? Vad hände med tillit? ;) Efter att jag skrivit det här kommer jag inte bry mig ett skit längre, jag har äkta vänner som har tillit för mig iallafall. Ya know. Haha, som du sa, fuck monkeyloss, fuck banan/apa whatever, fuck ''oss''. ''Pimp my shoesnöre'', det är det enda med oss som alltid kommer stanna kvar i mitt liv, för det var det enda som var äkta. Piff och puff? Ja, det var då... Saker förändras och folk förändras.. That's just the way it is.

Kommentarer
Postat av: MOOOOOOOOOOOOA!

EEEY lyssna .. det är du som är falsk asso .. dt är nt bara jag som tkr aqtt du är falsk .. sluta säga grejer om andra seriöst ..

2010-03-23 @ 09:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0