Patricia, Gabbi och Nadja! :)

Hello!
Nu är jag död både psykiskt och fysiskt, min hjärna fungerar inte så bra.
Iallafall, kom hem runt 22:30, har haft en bra dag+kväll. :)

VARNING! VÄLDIGT LÅNG  TEXT!

Först såg jag när min syster + hennes team uppträdde i centrum, efter det fikade jag och mamma.
Sedan träffade jag Nadja, Emma och Sofia, vi gick ut och satt sedan i centrum och tog det lugnt i några timmar, folk kom typ och gick lite hur som helst, först kom Dannis, Jonas och Karima (om jag minns rätt?) sedan kom Jimmy, Yadasht och Viktor. Vi tog det mest lugnt och hade fett roligt, haha Sofia är störd, på riktigt! ;)
Efter några timmar så gick Dannis och Emma, de skulle någonstans, någon tjej som typ heter Ammi (?) kom och träffade Sofia, så jag och Nadja gick tillsammans hem, jag gick hem och åt och hon med, sedan möttes vi igen, handlade åt Nadjas mamma, gick till Gabbi och hämtade henne och snackade med hennes mamma, asså ibland känner jag mig riktigt smart när det handlar om kärlek och sånt. :D Iallafall, vi gick till centrum, träffade några personer, orkar inte skriva upp alla namn, jag köpte choklad också! :D Fast jag fick typ en rad och resten av chokladen delade dom andra på, iallafall sedan så gick jag, Nadja och Gabbi till nyboda, Sammy och Sako följde med en bit. Vi pratade med Lollo, Sandra, Barbara och Rigo lite snabbt, sedan gick jag, Nadja och Gabbi på en promenad, sedan stannade vi i centrum och pratade med Dannis, Emma, Shady och Ibo, då kom Lollo och Sandra, så vi pratade med dom, sedan gick jag, Gabbi, Nadja, Sandra och Lollo mot nyboda, eller Lollo och Sandra gick någon annanstans. Iallafall, vi kom till nyboda och träffade Patricia!!! :) Det var mexikansk kväll så de bjöd på tacos, jag åt, kände mig fett utstött för ingen utav Patricia, Gabbi eller Nadja åt, fast sedan övertalade jag Nadja så då åt hon också! :D Efter det så gick jag, Patricia, Gabbi och Nadja en promenad, jag hade Patricias mobil och jag hade sjukt mycket energi då så jag stod och hoppade trots att jag hade feber, jag dansade house, patetiskt haha. :p Aja, sedan gick vi till nyboda igen, jag fick skrattattack då! :D Haha, jag grät för att jag skrattade så mycket, fick fan ont i revbenen -.- Iallafall, efter en liten stund, jag hade fett mycket energi, så var det piñata typ, och när en person slog sönder den där saken så ramlade det ut godis och ALLA krigade, de hoppade på varandra och var värsta galningarna, och jag krigade som fan också! HAHAHAHHAHAH! Jag gick först till Gabbi sedan sprang jag under bordet för där låg det massa godis, haha, Barbara trodde att jag hade något fel i mitt huvud, haha. Sedan så hade jag fortfarande skrattattack och jag fick jätteont i mina benhinnor + halsen. :( Efter en stund så bestämde sig Barbara för att vi skulle samla personer som skulle vara med och göra charader, så vi hittade folk och gjorde det. Sedan gick jag och Nadja hem, hon gick till sitt och jag till mitt.
Och nu orkar jag inte skriva mer asså, jag plågar mig själv genom att ha converse (dåligt för benhinnorna), vara ute (sjuk!), dansa (feber) och prata mer än jag vet inte vad (halsen). Jag gillar att plåga mig själv, eller asså det enda som kändes då när allt hände var benhinnorna och halsen, allt det andra känns nu.. Inte bra, Frida! Aja, överlever! :D Ska försöka ta det lugnt imorgon, kanske ska träffa Gabbi (?), inget bestämt, men det är riktigt bra för både jag och Gabbi är sjuka och ändå så är vi ute och flummar.
Som Nadja sa, ''flummig lördagskväll med de flummigaste människorna'', haha! Och Sofia ''OMG! VILKA STORA TÅR DU HAR!'', OM jag skrattade asså. Hahahaha! Hörs någon gång, puss!
Eller jag vet vad jag måste göra imorgon, måste träffa Patricia! :) Och Gabbi :) Och Nadja :) Jag vill träffa många, men måste prata med Patricia.. Fast det kan jag göra nu, ja, så blir det, pratar med Patricia nu, umgås med Gabbi imorgon och kanske Nadja, och så ska jag vila. Vill inte vara sjuk nu i veckan speciellt eftersom vi får påsklov på onsdag, det blir solning för min och Nadjas del på onsdag eller torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0