Red

Hey. :)

Just nu lyssnar jag på ''Jump up'' med Major Lazer och så pratar jag med Edessa och Louise på msn.
Och facebook, såklart, höhö. ;)

Min och Lollos konversation är typ helt röd, haha, bombat med hjärtan. ;)
JK JK JK JK JK! ''Watch it'' som de sa på Streetstar medan vi körde solo.

Ska vänta på att Lollo har skrivit klart sitt inlägg i hennes blogg och sedan ska jag gå och lägga mig, ska se på film. Vet inte vilken, någon dansfilm blir det säkert. :)

Edessa är typ nästa Einstein! Hon är fett smart, min hjärna skulle aldrig kunna tänka ut något så klokt, men inte så konstigt eftersom min högra hjärnhalva gått i pension och min vänstra börjar bli lite rostig.

Nu är typ Lollo klar, tror jag, eller snart iallafall, ska prata med Edessa så länge. Chao + godnatt.

Btw, Sara är framme i USA nu, din dumma gräshoppare. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0