Underbara Gäääääbby :D

Holaaaaaaaaaaaa.
Gick ut med Gäbby förut, asså jag lovar, om jag inte är med henne varje dag så saknar jag henne, jag hade saknat henne även fast vi umgicks igårkväll. Haha, sjukt. :)
Iallafall, vi träffades, gick vår dagliga promenad, sedan skulle vi gå åt helvete men det slutade med att vi träffade Lollo och Sandra utanför centrum, haha. Vi satt i centrum lite, gick vår dagliga promenad igen, satt i centrum och Gabbi underhöll mig, sedan gick vi hemåt.
Nu har jag sett på film med mamma och syster, fast det är paus så jag skriver här och lyssnar på Gabriel Antonio - Ride for me, gammal låt men jag gillar den. :)
Men nu börjar filmen igen enligt mamma, så ska fortsätta kolla. Spännande ju. :)
IIIiiihh, måste visa min ring! ÄLSKAR den!!!!

Mitt älskade armband, mina svarta naglar och min ring fick vara med. ;) Och mitt elektriska hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0